Tuesday, January 25, 2011

Βελτιώνεται το Ασυλο

Δεν άργησε ο λαθραίος φιλοξενούμενος να αξιολογήσει την παρακμή του οικοδεσπότη του, την πλήρη νομική, ηθική, κοινωνική και πολιτική του κατάρρευση, και την περιρρέουσα ατμόσφαιρα της αλητείας που επικρατεί στη χώρα, και σήμερα ζητά εκβιαστικά την νομιμοποίηση όλων των παράνομων μεταναστών στην Ελλάδα, είτε έκαναν αίτηση παραμονής και απορρίφθηκε, είτε δεν έκαναν, είτε είναι εδώ, είτε βρίσκονται ακόμα καθοδόν.

Είναι η προέκταση μιας ανεκδιήγητης κουλτούρας αλητείας που παρήγαγε και το πανεπιστημιακό άσυλο, στο όνομα του οποίου έχουμε βιώσει απίθανες καταστροφές και αλητείες, και το οποίο προστατεύεται θεσμικά απο την επίσημη ελληνική πολιτεία. Το Ασυλο τώρα "βελτιώνεται" με νέους αυτοσχεδιασμούς, προάγοντας ακόμα περισσότερο την γραφικότητα της "διακίνησης ιδεών" για την οποία ΠΑΣΟΚ και ΝΔ έχουν τόσο πασχίσει.

Ελληνες διοργάνωσαν την κατάληψη της Νομικής σχολής απο τον όχλο των εξαθλιωμένων, έλληνες διευκόλυναν τη μεταβίβασή τους στο εκπαιδευτικό ίδρυμα, έλληνες έσπασαν τις πόρτες για την εύκολη είσοδό τους, έλληνες πρωτοστατούν στην άρθρωση του πολιτικού λόγου που εκπορεύεται απο την κατάληψη. Η όλη φάση ειναι σαφέστατα ενορχηστρωμένη. Για τα τηλεπαράθυρα, οι εθελοντές καταληψίες έχουν συμφωνήσει να κάνουν και απεργία πείνας.

Ας μην διαμαρτύρεται τώρα η κυρία Διαμαντοπούλου, και οι πανεπιστημιακοί μας φορείς (που τώρα κατηγορούν την πολιτεία!). Αυτοί έφτιαξαν το Ασυλο. Οσοι ανα καιρούς ζήτησαν επίμονα την κατάργηση του πανεπιστημιακού ασύλου χαρακτηρίστηκαν ως φασίστες. Οσοι ζήτησαν τη διακοπή της χρηματοδότησης των δημοσίων πανεπιστημίων της ντροπής χαρακτηρίστηκαν νεοφιλελεύθεροι. Η νέα κοινωνική πραγματικότητα της Ελλάδας δεν αρκείται πλέον σε μερικούς γραφικούς αριστερούς αντιεξουσιαστές που τσακώνονται με την κυβέρνηση, αλλα συμπεριλαμβάνει τώρα και τα παιδιά του Τρίτου Κόσμου, που βρήκαν στην Ελλάδα πρόσφορο έδαφος να κάνουν την επανάσταση που διαφορετικά θα έπρεπε να κάνουν στην Τυνησία, την Αίγυπτο, το Πακιστάν και τη Σομαλία.

Είμαστε πράγματι ενας βαθιά δημοκρατικός λαός. Νοιώθουμε και χρηματοδοτούμε με τους φόρους μας την ανάγκη του άλλου. Εκτός βέβαια απο εκείνη των παιδιών μας που θέλουν να σπουδάσουν.

28 comments:

  1. πέστα χρυσόστομε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  2. Νομίζω είναι πολύ σκληρό να τους αφήσουμε να κοιμούνται κατάχαμα στα δάπεδα της Νομικής.
    Εάν πάρει το ΣΥΡΡΙΖΑ στα Γραφεία του 50 και στα σπίτια τους ο (πλούσιος) κ. Αλαβάνος άλλους 50, ο κ.Τσίπρας άλλους 10 και τα άλλα μέλη του Πολιτικού Γραφείου, της Κοινοβουλευτικής ομάδος και τα κυριώτερα στελέχη του κόμματος από 2-3 νομίζω ότι θα λυθεί το πρόβλημα κατά τον καλλίτερο τρόπο!

    ReplyDelete
  3. Εφ΄όσον καλώς ή κακώς και μάλλον κακώς υπάρχει το άσυλο, ο πρύτανης δεν έχει παρά να καλέσει την αστυνομία να εκκενώσει το πανεπιστήμιο.
    Μόνο που αυτό χρειάζεται αυτός να διαθέτει α.....α !

    ReplyDelete
  4. Απλοϊκός ως συνηθως να ρωτήσω αν πρέπει να έχει κανείς σχέση με το Πανεπιστήμιο, σαν φοιτητής, φερ' ειπείν, για να έχει δικαίωμα ασύλου. Δεν κάνω το επόμενο βήμα να παρατηρήσω ότι τα μεταξωτά βρακιά και τα λοιπά, γιατί βρακιά δεν έχουμε πια, οπότε και η λαϊκή σποφία θα έπεφτε στο κενό (μεταξύ των δύο αυτιών).

    ReplyDelete
  5. Εδώ ταιριάζει το "μάθαν ότι τον λαμβάνουμε, και προσήλθαν αθρόα και οι ρομά" (η επί το χυδαιότερον εκδοχή δεν ταιριάζει στο ύφος του blog...)

    ReplyDelete
  6. Όταν επί 35 χρόνια έχει σπείρει κανείς ανέμους, τι περίεργο αν κάποια στιγμή φυτρώνουν θύελλες; Φυσική δικαιοσύνη είναι να τις αντιμετωπίσουν αυτοί που τις ενθάρρυναν και τις υπέθαλψαν, μόνο που τις πληρώνουμε όλοι μας.

    ReplyDelete
  7. Eάν αυτό είναι το όραμα του ΣΥΡΙΖΑ,ας μην παραξενευτούν όταν κόμματα τύπου ΛΑΟΣ θα παίρνουν υπερδιπλάσια ποσοστά απ'αυτούς.Έχει κι ο αυνάνας ο Ελληνας τα όρια του...Εκκένωση του πανεπιστημ.χώρου ΑΜΕΣΑ!

    ReplyDelete
  8. Πρίν αντιμετωπίσουμε το μεταναστευτικό Ρία μου, ας αντιμετωπίσουμε τα του οίκου μας που είναι γνωστά και απο χρόνια.

    Δεν είναι δα και τόσο βλάκες οι έλληνες να μην καταλαβαίνουν τα κομματικά παιχνίδια που χρόνια τώρα παίζονται στα πόδια τους. Και οι μέν διαπλεκόμενοι πρυτάνεις που αφήνουν τις φοιτητικές οργανώσεις να κάνουν ό,τι τους γουστάρει, ήθελαν την αστυνομία να συλλάβει τους λαθραίους πρίν ταξιδέψουν, η δε κυρία Διαμαντοπούλου που μεταξύ των άλλων μας προέτρεψε προ καιρού να "χαρτογραφήσουμε" το άσυλο, βρίσκονται λέει σε αμηχανία για την κατάληψη. Λές και με τις άλλες καταληψεις τα μαθήματα γινόνταν κανονικά. Ισως τώρα, το απόστημα να σπάσει και να λυτρωθούμε μια για πάντα. Είναι καιροί αλλαγής.

    ReplyDelete
  9. ΑΘεόφοβε - να καλέσει ο πρύτανης την αστνομία; Μα θα τον χτίσουν ζωντανό το πρυτανογραφείο του!

    -------------------
    Σωστή η ερώτηση φίλε thinks, αλλά για αγγλοσάξωνες. Στην Ελλάδα το τοπίο είναι εσκεμμένα θολό, θολή λοιπόν και η απάντηση. Το Ασυλο λοιπόν είναι για όλους, απο φοιτητές μέχρι οξυγονοκολητές, οικοδόμους, τυχαίους περαστικούς και τώρα και λαθρομετανάστες. Η "περιρρέουσα ατμόσφαιρα" επιβάλει μπάχαλο και θολούρα. Μέσα στον χώρο της Νομικής έχουμε βρεί στο παρελθ΄΄ον μέχρι και εγκατελειμένες μολότωφ (που τις ξέχασαν αλλες ομάδες αγωνιστών. )Εκτός απο τις καταστροφές των εργαστηρίων, έχουν γίνει ληστείες απο περαστικούς, μαχαιρώματα φρουρών, μέχρι και χασισοφυτεία βρήκαμε στην Κρήτη. Καποιοι τραμπούκοι καθορίζουν ποιός έχει άσυλο και ποιός όχι. Δεν πρόκειται ακριβώς για πανεπιστήμιο όπως το εννοείς, αλλά κάτι σαν το κουτούκι του Μητσάρα, αλλά και με όπλα. Οι φοιτητές καθορίζουν ποιοί καθηγητές θα εκλεγούν. Οποιος διαφωνεί "χτίζεται". Και όταν οι καθηγητές εκλεγούν τότε σπάνια πάνε στα μαθήματα. Αν ας πούμε θέλεις να πάς μια βόλτα μέσα στη βιβλιοθήκη, μπορείς άνετα. Προφανώς θα γνωρίζεις πως αν είχε γίνει μια τέτοια κατάληψη στην Αμερική, τα SWAT teams θα είχαν ήδη μπουκάρει. Στην Ελλάδα όμως υπάρχει διαβούλευση και τηλεπαράθυρο.

    ReplyDelete
  10. Εξαιρετική η μετάφρασις του πρωτοτύπου φίλε univers, είναι γενικώς ενα ρητό που μας πάει πολύ τελευταία. Οι φίλοι μπλόγγερς μπορούν να απολαύσουν το πρωτότυπο σε παλιότερο πόστ του φίλτατου μελισουργού και μπόγγερ glam.

    http://george1961.blogspot.com/2009/05/blog-post_27.html

    ReplyDelete
  11. Φίλε Παπαγιάννη, όλα αυτά ήταν αναμενόμενα, φυσική εξέλιξη όσων ιδεολογικά και συνειδησιακά κατασκευάστηκαν. Οπως μαζί με άλλες χρόνιες παθογένειες που σιγά σιγά θα εξαφανιστούν.

    ReplyDelete
  12. Αν όλο αυτό το καραγκιοζιλίκι ήταν δημιούργημα του Σύριζα φίλε squarelogic,πως να μην τους συγχαρώ για την μεγαλειώδη στρατηγική σύλληψη. Το μπούμερανγκ φαίνεται απο μακριά. Οσο για τους καταληψίες μαθαίνω πως είναι απο Τυνησία, Μαρόκο και Αλγερία. Νομίζω πως οι πατρίδες τους εχουν τώρα σειρά.

    ReplyDelete
  13. Απο την ειδησεογραφία πληροφορούμαι πως ο Αντωνάκης δήλωσε πως "το Ασυλο πρέπει να καταργηθεί". Ως γνήσιος δεξιός (χωρίς κόμμα), έμεινα άναυδος. Μα τί έξυπνος που είναι ο μπαγάσας, σκέφτηκα, πώς οσμίζεται τα ιστορικά αυτό το παιδί, γάτα με πέταλα πήραμε στο κόμμα. Αντε να πάρουμε τους Καρατζαφερικούς, να γεμίσει το μαντρί με κόσμο, να γίνουμε εξουσία. Μιλάμε για ηγέτη με όραμα. "Ολική επαναφορά" κι' όποιος αντέξει. Μπράβο ρε αντώνη αγόρι μου, τί δηλωσάρα! Ευτυχώς ρε μπαγάσα που έχουμε εσένα. Που στέλνω τη χορηγία;

    ReplyDelete
  14. Αγαπητέ μου Χρίστο Βαρδάκα,
    η λαθρομετανάστευση με την δημογραφική και πολιτιστική επίδραση που επιβάλει στην ελληνική κοινωνία είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα που αντιμετωπίζει η Ελλάδα. Οπως είδατε όμως, ούτε ο Αλαβάνος, ούτε κανένας τους δεν έκανε την παραμικρή υιοθέτηση μετανάστη, πέραν της πολιτικής θολοκουλτούρας που συνήθως μας πωλούν. Μα και οι άλλοι, οι υπόλοιποι, θεωρητικοί του καφενείου είναι. Θα συνιστούσα στους συμπατριώτες μου να διαβάσουν το βιβλίο του υπ. εξωτερικού της Τουρκίας Νταβούτογλου, που κυκλοφορεί στα ελληνικά βιβλιοπβωλεία, για να κατανοήσουν μια ξεκάθαρη πολιτική και πολιτιστική σκέψη. Δεν μπορεί να αλλάξεις τον πολιτισμο σου, διαμηνύει ο κ. Νταβούτογλου, η Τουρκία είναι αυτή που είναι, και δεν μπορεί να γίνει Ευρώπη. Είναι μια χώρα που πρέπει όμως να διαφυλάξει τα πολιτιστικά της στοιχεία, αυτά που είναι δικά της και της ανήκουν, χωρίς να προσπαθεί να γίνει μέρος ενός πολιτισμού απο τον οποίον δεν προήλθαν οι αξίες της. Παρομοίως, θα έλεγα, και εμείς οι Ελληνες θα πρέπει να διαφυλάξουμε αυτά τα στοιχεία που θεωρούμε δικά μας, αυτά που μας αυτοχαρακτηρίζουν, μας συγκινούν, μας ξεχωρίζουν και μας κρατούν ενωμένους. Είναι το θέμα της ταυτότητας. Τι στιγμή που έχουμε ακομα εσωτερικές διαμάχες πολιτιστικές στη χώρα μας, η αφομοίωση ενός αλλου πολιτισμού που ειναι δημογραφικά, θρησκευικά, κοινωνικά και συνειδησιακά ισχυρότερος απο εμάς, μοιάζει σε μένα με απόπειρα αυτοκτονίας.

    ReplyDelete
  15. Locus publicus
    Διαβάζω το βιβλίο του Νταβούτογλου και τρομάζω.
    Και θλίβομαι ιδιαιτέρως με τους πολιτικούς νάνους και ανιστόρητους της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου μας Εξωτερικών.
    Με την εξαίρεση των Μολυβιάτη, Αβέρωφ, Θεοτόκη, Κ. Τσλαδάρη, Ελ. Βενιζέλου, Μιχαλακοπούλου (και ίσως ωρισμένων πολύ λίγων άλλων οι υπόλοιποι Υπουργοί και Υφυπουργοί που πέρασαν από εκεί από το 1930 και μετά ούτε ως επισκέπτες δεν έπρεπε να περάσουν την πόρτα του...

    ReplyDelete
  16. Και βεβαίως κύριε Βαρδάκα, να προσθέσω (για όσους προτιμούν τον διεθνισμό απο τον εθνικισμό ως πρίσμα ιστορικής θεώρησης), πως βρισκόμαστε ακόμα (συνειδησιακά) στο ιστορικό στάδιο του Εθνους-Κράτους, μέσα απο το οποίο ιδεολογικά και συναισθηματικά ενηλικιονόμαστε, και σε αυτό το επίπεδο είναι και οι παγκόσμιες πολιτικές και πολιτιστικές μας θεωρήσεις.

    Δεν διαφωνώ πως κάποτε, ο κόσμος ίσως προσχωρήσει ιδεολογικά σε κάποιο άλλο επίπεδο συνείδησης, πιο ευρύτερο και παγκοσμιοποιημένο, αυτό όμως θα γίνει σταδιακά, και προφανώς παίρνει και πολύ χρόνο. Ο ρεαλισμός όμως σήμερα επιτάσσει να δεχθούμε την πραγματικότητα και πάνω σ' αυτήν πρέπει να επιχειρηματολογήσουμε.

    Καλώς η κακώς, οι κάτοικοι της χώρας μας αυτοχαρακτηρίζονται ως Ελληνες, υπάρχει όντως μια κουλτούρα "ελληνικότητας", υπάρχουν σαφέστατα διάφορα πολιτιστικά στοιχεία που κατα γενική ομολογία θεωρούνται "ελληνικά", και πάνω σ' αυτά, πάλι καλώς η κακώς, έχει χτιστεί μια "ελληνική συνείδηση". Και καλώς ή κακώς, κοινωνιολογικά παρατηρούμε πως χώρες με μεγάλη πολιτιστική ομοιογένεια , τείνουν να είναι σταθερότερες απο εκείνες που έχουν δύο ή τρείς γλώσσες, δύο ή τρείς θρησκείες, ή πάνω απο ένα φυλετικό προφίλ. Και η Ελλάδα, καλώς ή κακώς πάντα, κατάφερε να έχει μια ζηλευτή ομοιογένεια της τάξεως του 98%, μέχρι πρίν μερικά χρόνια, που σήμερα τείνει να εξαφανιστεί.

    ReplyDelete
  17. Το θέμα του πόστ βέβαια δεν είναι η λαθρομετανάστευση και η αντιμετώπισή της, αλλά ο θέμα του πανεπιστημιακού ασύλου, μια χρόνια ελληνική παθογένεια, που κατα τη γνώμη μου όχι μονον δεν είναι παραγωγική, αλλά χρησιμοποιείται (όπως και οι λαθρομετανάστες σε αυτή την περίπτωση), για λόγους που δεν έχουν τίποτα να κάνουν με τις ανάγκες των φοιτητών οι οποίοι ενεγράφησαν στο ίδρυμα για να σπουδάσουν (νομικά, στην συγκεκριμένη περίπτωση).

    ReplyDelete
  18. Φίλε Λόκους,
    Βλέπω ότι είσαι σωστά μα λειψά ενημερωμένος: πράγματι οι απεργοί πείνας είναι από το Μαγκρέμπ, μόνο που δεν είναι πρόσφυγες, αλλά εργάζονται εδώ και χρόνια σε βιοτεχνίες και χωράφια, με μισά μεροκάματα, ανασφάλιστοι και σε άθλιες συνθήκες. Χάρη σε αυτούς, τα πορτοκάλια είναι ακόμα 50 λεπτά στη λαϊκή, παρά τους μεσάζοντες.
    Συνεπώς, εμείς και οι φόροι μας κινδυνεύουμε μόνο από τα λαμόγια και όχι από τους απεργούς πείνας. Όπως επίσης, αν όλοι μας πληρώναμε το μερίδιο που μας αναλογεί, δεν θα φτάναμε στη χρεοκοπία!

    Ο ΣΥΡΙΖΑ δεν οργάνωσε την "κατάληψη". Απλώς τη στήριξε εκ των υστέρων. Αντιθέτως, το ΚΚΕ συμπλέει και εδώ με το ΛΑΟΣ.

    Οι άνθρωποι αυτοί δεν είχαν άλλο τρόπο για να τραβήξουν την προσοχή μας. Τόσα χρόνια ήταν αόρατοι, χωρίς χαρτιά και έρμαια του κάθε Ελληνάρα.

    Άσυλο είναι ο χώρος όπου καταφεύγουν οι καταδιωκόμενοι, και εμπνευστές του ήταν οι αρχαίοι Έλληνες, των οποίων ακκιζόμενοι θεωρούμε εαυτούς απογόνους. Στην πραγματικότητα, είμαστε αποτέλεσμα επιμειξίας δεκάδων εισβολέων, πειρατών και μεταναστών. Αυτό δεν είναι κακό. Κακό είναι όταν απεμπολείς, λόγω άγνοιας ή έπαρσης, την Ιστορία σου.

    Όπως γράφω και στο μπλογκ μου, στις καθολικές χώρες, όπως η Γαλλία και το Βέλγιο, οι μετανάστες κατέφυγαν σε εκκλησίες. Δεν εισέβαλαν τα ΜΑΤ εκεί ούτε ο εισαγγελέας κάλεσε σε απολογία τον αρχιεπίσκοπο.

    Δεν είδα κανέναν να διαμαρτύρεται όταν πολιτικοί και πολιτικάντηδες οργανώνουν ομιλίες προεκλογικές σε αμφιθέατρα. Τότε ισχύει το άσυλο;

    Το μεταναστευτικό είναι μεγάλη αμαρτία και πολλοί δεν θέλουν να λυθεί. Άλλοι διότι έχουν φθηνά χέρια, φθηνές πόρνες ή φθηνά προϊόντα και άλλοι διότι ονειρεύονται πάμφθηνα οικόπεδα στο κέντρο για να κάνουν παιχνίδι. Για να μην μιλήσω για τα διάφορα μέλη των σωμάτων ασφαλείας που συλλαμβάνονται κατά καιρούς να παίρνουν μίζες ή να είναι εγκέφαλοι σε συμμορίες και λαθρεμπόριο ανθρώπων και ναρκωτικών. (Και από τον φράχτη του Έβρου πολλοί θα βγάλουν υπεραξία -κοινώς μίζα)

    Τέλος, έθιξες το θέμα της χρηματοδότησης των πανεπιστημίων. Ναι, όσα κι αν πεις για κάποιους επίορκους καθηγητές και για τις πολιτικές νεολαίες, έχεις δίκιο.

    Πες μου, όμως, πώς τα παιδιά μου πήραν τέτοια παιδεία σε ΑΕΙ/ΤΕΙ, ώστε έγιναν δεκτά σε πολύ καλά ξένα πανεπιστήμια και συνεχίζουν εκεί χωρίς κανένα πρόβλημα;
    Πες μου πώς γίνεται τα βρετανικά πανεπιστήμια, παρά τα δίδακτρα και τις χιλιάδες ξένους φοιτητές, να έχουν πέσει έξω και να κλείνουν τμήματα με αντίκρισμα στην αγορά;
    Μήπως επειδή έχουν ιδιώτες μάνατζερ που έπαιξαν τα λεφτά των σχολών σε τοξικά ομόλογα και ισλανδικές τράπεζες;

    Στην Ψωρογιώργαινα, φίλε μου, υπάρχουν πολλοί καθηγητές που ασκούν λειτούργημα, που αγαπούν τα παιδιά και την έρευνα και δεν κυνηγούν απλώς τις δημοσιεύσεις όπως αλλού.

    ReplyDelete
  19. Δεν θα διαφωνήσω σε αρκετά απο αυτά που λες για το άσυλο αλλά δεν είναι εκεί το θέμα.

    Κοιτάζοντας τα μάτια των παιδιών της φωτό που εχεις αναρτήσει εγω προσωπικά δεν αισθάνομαι άνετα.

    ReplyDelete
  20. Φίλε Λωτοφάγε,
    Τίμια θα σου δώσω την καλύτερη απάντηση που μπορώ. Για την ταυτότητα των καταληψιών ίσως είμαι απληροφόρητος, για το πανεπιστημιακό ασυλο όμως όχι.

    Δεν κατηγόρησα τον Σύριζα πως οργάνωσε την κατάληψη. Απλά είπα πως κάποιοι έλληνες την οργάνωσαν. Ούτε και ζητώ την κατάργηση του ασύλου γιατί τώρα ήρθαν οι μετανάστες. Χρόνια την ζητώ για τις εκατοντάδες καταλήψεις που έγιναν απο έλληνες, για τις καταστροφές στα εργαστήρια που έγιναν απο ελληνες, για τα μαχαιρώματα στο προαύλιο, για τα μάρμαρα που έλληνες έσπασαν με βαριοπούλες, για το "χτίσιμο" των καθηγητών που έλληνες έκαναν, για τις συμμορίες ελλήνων κουκουλοφόρων που υψώνουν αναρχικές σημαίες στην πρυτανεία, για τις μολότωφ που βρέθηκαν πέρσι στο ίδιο κτίριο της νομικής.

    Αυτό το ασυλο (λέω και στο πόστ), υπεστήριξε η κυρία Διαμαντοπουλου, αυτό το άσυλο υποστηρίζουν και οι πρυτάνεις των σχολών. Τώρα απλά τους ενοχλεί γιατί βλέπουν πως το άσυλο θα επεκταθεί, θα γίνει μόδα και απο άλλους, μή έλληνες. Δεν βλέπω επίσης γιατί υπάρχει "κατάργηση της έννομης ταξης" (όπως δήλωσε ο ΓΑΠ) τώρα, και δεν υπήρχε και παλιότερα. Ούτε και γιατί ζητάει ο αντωνάκης κατάργηση του ασύλου τώρα και οχι παλιότερα.

    Οι 300 της Νομικής ζητούσαν κάποιο "ασυλο" και το βρήκαν. Και καλά έκαναν. Προσκεκλημένοι άλλων φοιτητών είναι, έτσι δουλεύει η Ελλάδα, και εφόσον υπήρχε άσυλο για όλους παλιότερα, γιατί ενοχλεί το άσυλο τώρα. Αν τα πανεπιστήμια είναι ξεφραγα αμπέλια, γι αυτό φταίμε εμείς και όχι οι μετανάστες. Αυτό είπα.

    Και έχω ζητήσει απο παλιότερα τη διακοπή της χρηματοδότησης των πανεπιστημίων, (όχι γιατί είμαι ιδεολογικά κατά της δημόσιας παιδείας), μέχρι να μπούν νομοι αξιολόγησης σε όλα τα επίπεδα, να καταργηθεί το άσυλο, και να αποβληθεί η φοιτητική συμμετοχή σε θέματα στελέχωσης και λειτουργίας των πανεπιστημίων, μεχρι να αποβληθούν οι αιώνιοι φοιτητές που πια δεν φοιτούν, μέχρι που να παρακολουθήσεις και παραδόσεις να γίνουν υποχρεωτικές. Τίποτα απ' όλα αυτά δεν έχουν γίνει.

    Είμαι κατά της δημιουργίας ιδιωτικών πανεπιστημίων στην Ελλάδα, γιατί πιστεύω πως θα είναι εντελώς αναξιόπιστα ιδρύματα "αρπαχτής". Αντίθετα μάλιστα, υποστηρίζω πλήρως τους φοιτητές του Λονδίνου που ξεσηκώθηκαν για τα δίδακτρα.

    Μέσα στο περιβάλλον αυτό της ανομίας και του μπάχαλου, υπήρχαν, υπάρχουν και θα υπάρχουν και αριστούχοι νέοι, όπως εικάζω ειναι και τα παιδιά σου. Αυτό όμως δεν σημαίνει πως τα πανεπιστήμιά μας ειναι σωστά. Κρίνε φίλε μου εσύ μόνος σου αν η γενέτειρά μου πρέπει να έχει ενα ακομα πανεπιστήμιο, όπως επιθυμεί, με σχολές τύπου "αγροτικό μάρκετινγ" και "διαχείριση φυσικών πόρων", και αν αυτό το "πολιτικό" πράγμα αξίζει να χρηματοδοτηθεί.

    Οι 300 καταληψίες έχουν εργαστεί στην Ελλάδα και έχουν κάποιο αίτημα. Έργασιακό και νομικό αίτημα υποθέτω που πρέπει να αντιμετωπισθεί. Δεν μπορούν όμως να επιβάλλουν νομιμοποίηση για όλους, αυτό είναι θέμα της ελληνικής πολιτείας και όχι δικό τους.

    Προφανώς και πολλοί τους εκμεταλεύονται σαν φτηνά εργατικά χέρια. Προφανώς και κάποιοι αστυνομικοί παίρνουν μίζες και πλουτίζουν. Αυτό όμως δεν σημαίνει πως γενικώς οι Ελληνες πλουτίζουν απο τους μετανάστες και δεν θέλουν να λυθεί το θέμα. Οποια κι αν είναι η λύση πάντως, εκατοντάδες χιλιάδες θα πρέπει να φύγουν. Και εδώ τελειώνει και ο ανθρωπισμός.

    Κατα την προσωπική μου γνώμη, πολλοί τελικώς θα φύγουν, αλλά και πολλοί θα μείνουν. Η παράνομη μετανάστευση δεν καταπολεμήθηκε πουθενά με επιτυχία. Η Αμερική έχει πάνω απο 10 εκατ. παράνομους. Η Ευρώπη το ίδιο.

    Αυτά εχω στο μυαλό μου φίλε μου, ίσως να υπερβάλλω, επιχειρηματολογώ όμως στο βαθμό που μπορώ, πάντα ελπίζω, καλοπροαίρετα.

    ReplyDelete
  21. Φίλε Taki καλωσήρθες.

    Φυσικά και δεν είναι εκεί το θέμα. Ασυλο και μετανάστευση είναι δύο διαφορετικά θέματα.

    Και εγώ αισθάνομαι άσχημα για αυτά τα παιδιά, μετανάστης είμαι και ο ίδιος, την μετανάστευση την ξέρω καλά. Αλλά δεν αισθάνθηκα ποτέ μου πως δεν με θέλουν, πως με μισούν. Ηρθα σε μιά χώρα που μπορούσε να με απορροφήσει, νόμιμα και καθαρά. Αν αισθανόμουν πως με κοιτάγαν με μισό μάτι, πως ήμουν μια πολιτιστική απειλή, θα είχα φύγει. Για να μην υποφέρουν τα παιδιά μου. Αυτοί οι μετανάστες της Νομικής είναι παιδιά. Οταν κάποτε αποκτήσουν οικογένεια και αισθανθούν πως η Ελλάδα τους απορρίπτει, θα μετανοιώσουν που ήρθαν.

    Είναι σαν μια κυρία που έχω γειτόνισα, που έκανε ενα παιδί με εναν μαύρο, και σήμερα παραπονιέται πως το παιδί της είναι μαύρο για τους άσπρους, και λευκό για τους μαύρους.

    ReplyDelete
  22. Απο την ειδησεογραφία πληροφορούμαι πως ο ΓΑΠ μιλάει για "κατάλυση της δημόσιας τάξης", και πως ο πρύτανης την Νομικής κ. Θ. Πελεγρίνης πήγε λέει να κόψει την βασιλόπιτα ενώ υπήρχε κατάχρηση του πανεπιστημιακού ασύλου.

    Δεν υπάρχει καμμία κατάχρηση του πανεπιστημιακού ασύλου. Οπως γινόνταν πάντα, έτσι έγινε και τώρα. Οποιος γουστάρει μπαίνει στα πανεπιστημια και τα σπάει. Αυτό ήταν και είναι το Ασυλο. Οσο για την κατάργηση της έννομης τάξης, αυτό γίνεται χρόνια. ΓΑΠ, Διαμαντοπούλου, πρυτάνεις, και σύσσωμο το ΠΑΣΟΚ και η ΝΔ υποστήριξαν το ίδιο μπάχαλο για χρόνια.

    ReplyDelete
  23. Απορίες.
    Τι πτυχίο θα πάρουν οι καταληψίες λαθρομετανάστες. Νομικής; Οικονομικού; ή Πολιτικού;
    Σε ποιά Συνέλευση φοιτητικού συλλόγου θα μετέχουν.
    Νομικής; Οικονομικού; ή Πολιτικού;
    Θα μετέχουν στις συνελέυσεις με δικαίωμα ψήψου ή χωρίς;
    Αυτά τα ζητήματα πρέπει να λύσει ταχύτατα ο κ. Πρύτανης και η Κοσμητεία της Σχολής.

    ReplyDelete
  24. πολιτικα συμφεροντα φιλε,εκμεταλλευοντας τους ανθρωπους...καλως σε βρισκω σε προσκαλω στο μπλογκ μου!

    ReplyDelete
  25. Κύριε Βαρδάκα, οταν οι καταληψίες νομιμοποιηθούν, θα προσχωρήσουν σε θέσεις εργατικών συνδικαλιστών μιας και οι δικοί μας σύντομα θα εξαφανιστούν. Δεν χρειάζονται συνεπώς πτυχίο.

    Οι κανονικοί φοιτητές της Νομικής, μόλις τελειώσουν, θα κάνουν απεργία πείνας, όπως οι μετανάστες, για να διοριστούν στο δημόσιο.

    Απομένει ο πρύτανης, τον οποίον ψιθυρίζεται πως θα τον "χτίσουν" με σκέτο τσιμέντο, γιατί το παλαιότερο "χτίσιμο" με τούβλα αποδείχτηκε ελαττωματικό και υπήρχαν αποδράσεις.

    ReplyDelete
  26. Mr. Arvulasκαλωσήρθες. Σίγουρα, πολιτικά παιχνίδια. Νάσαι καλά. Θα περάσω να δώ το "μαγαζί" σου.

    ReplyDelete
  27. ..."Στόχος, σύμφωνα με την ίδια διαρροή, είναι σε πρώτη φάση το χάπενινγκ, σε δεύτερη η εμπλοκή της αστυνομίας και σε τρίτη η ύπαρξη θύματος. Αρχικά, μάλιστα, επιμένουν οι πληροφορίες το σχέδιο προέβλεπε μετανάστες από χώρες της Ασίας αλλά επειδή δεν υπήρξε προθυμία, οι οργανωτές στράφηκαν προς μετανάστες από το Μαγκρέμπ".

    Τάδε έφη Ζουγκλίστας. Δεν παίρνω θέση, αλλά αυτόν τον τυπάκο τον παρακολουθώ.

    http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=246052&cid=6

    ReplyDelete
  28. ...Η υψηλά ιστάμενη πηγή του υπουργείου, έκανε μάλιστα αναφορά και σε γνωστά ονόματα από τον αντιεξουσιαστικό χώρο που -όπως είπε- είχαν στόχο καταρχήν το "χάπενινγκ" αλλά και την πρόκληση έντασης προκειμένου να "μπει στο παιχνίδι" η Αστυνομία και με απώτερο στόχο να υπάρξει ακόμα και θύμα."

    Τάδε έφη o συνάδελφος του Ζουγκλίστα Θέμος, απο μια εφημερίδα που επίσης παρακολουθώ ιντερνετικά, αλλα δεν θεωρώ αξιόπιστη.

    Το άρθρο μου τράβηξε τον προσοχή γιατί έχει τον τίτλο "«Βλέπουν» Σκυφτούλη και Κούρτοβικ στο υπ. Δημόσιας Τάξης!"

    http://www.protothema.gr/politics/article/?aid=102399

    -----------
    Ο περίφημος αντιεξουσιαστής Σκυφτούλης, είχε συλληφθεί νομίζω κάμποσες φορές ως τρομοκράτης, και μέλος της 17Ν. Κατάγεται απο την γενέτειρά μου, και τον θυμάμαι έντονα απο το σχολείο. Δεν γνωρίζω την μετέπεια ζωή του, πάντα όμως είχα την εντύπωση πως ήταν ενας απλός αλητάκος, πολύ βέβαια πολιτικοποιημένος και ενεργός σε διάφορα αντιεξουσιαστικά, αλλά έτσι ήταν η εποχή τότε, και ποτέ μου δεν τον είχα για κάτι σημαντικό στον αντιεξουσιαστικό χώρο. Κάθε φορά που διαβάζω το όνομά τους στα ΜΜΕ, είμαι πολύ επιφυλακτικός.

    ReplyDelete