Thursday, May 28, 2009

Το απόλυτο κενό


Απο το debate των πολιτικών αρχηγών είδα μόνον 10 λεπτά. Και πρίν κλείσω την ιντερνετική μου σύνδεση εντελώς, συνεχίζοντας το μάθημα του Macromedia Flash (καταπληκτικό πακέτο σχεδιασμού), έπεσα πάνω στην ερώτηση κάποιου δημοσιογράφου προς τον κ. Καρατζαφέρη. Η ερώτηση (παραφράζω) αφορούσε το μάθημα των Θρησκευτικών στα ελληνικά σχολεία, και το τι θα έκανε η πολιτεία τώρα που οι μουσουλμάνοι θα απαιτούσαν τα δικά τους θρησκευτικά μαθήματα. Ηταν άλλωστε το νόμιμο ευρωπαϊκό τους δικαίωμα.

«Οι μουσουλμάνοι δεν έχουν καμμία υποχρέωση να παρακολουθούν τα χριστιανικά μαθήματα» δήλωσε ο κ. Καρατζαφέρης. «Tις θρησκευτικές ανάγκες των μουσουλμάνων τις καλύπτει ο ιμάμης τους, που είναι συγχρόνως παπάς και δάσκαλος». Ο δημοσιογράφος δεν ικανοποιήθηκε. «Δεν μου απαντάτε στο ερώτημα» διαμαρτυρήθηκε. «Θά έχουν ή δεν θα έχουν δικαιώματα για δικά τους θρησκευτικά μαθήματα;»

Εμεινα σκεπτικός. Γιατί, αναρωτήθηκα, απευθύνει αυτού του είδους την ερώτηση ο δημοσιογράφος προς τον κ. Καρατζαφέρη, ο οποίος εκπροσωπεί μόνον 4% του εκλογικού σώματος, δεν πρόκειται ποτέ να γίνει πρωθυπουργός, και όχι προς τους εν δυνάμει πρωθυπουργούς κ.κ. Καραμανλή και Παπανδρέου που εχουν και πάνω απο το 80% των ψήφων; Σε τί στο κάτω κάτω ενδιαφέρει τον ελληνικό λαό η γνώμη ενός περιθωριακού πολιτικού κόμματος γιά ενα τόσο μείζονος σημασία θέμα, μέρος του μεγαλύτερου κοινωνιολογικού προβλήματος (της αφομοίωσης των μεταναστών) που καλείται να επιλύσει σήμερα η χώρα μας;

Η επιλογή της ερώτησης και του προσώπου του ερωτηθέντος, καταδεικνύει κατα τη γνώμη μου, την αμορφωσιά των ελλήνων δημοσιογράφων, την έλλειψη επαγγελματισμού τους, τον άκρατο τηλεθηρικό λαϊκισμό τους, και την ατζέντα τους.

Η επιλογή ερώτησης και ερωτηθέντος, έγινε (κατα τη γνώμη μου) για τους εξής (κουτοπόνηρους) λόγους:

(1) Για να μην τεθεί η ίδια ερώτηση στούς κ.κ. Καραμανλή και Παπανδρέου, που ασφαλώς και θα μπαρουφολογούσαν πως ναί, όλα θα γίνουν, όλοι θα πάρουν απ’ τα ίδια (και μετά τις εκλογές δεν θα έπαιρναν τίποτα). Η δημοσιογραφία λοιπόν έβγαλε τους δύο κατ' εξοχήν υπεύθυνους για τις αποφάσεις, Καραμανλή και Παπανδρέου, απο τη δύσκολη θέση να αναφερθούν στο θέμα. Με τον τρόπο αυτό, το τι θα γίνει δεν θα το μάθουμε ποτέ.

(2) Για να γίνει χαβαλές, το Μάννα της τηλεθέασης. Να τσιμπήσει ο Καρατζαφέρης, να πετάξει μια εθνικιστική ατάκα που θα μείνει on tape, και μετά απο το debate, να γίνουν άλλες 50 παραθυράτες εκπομπές όπου θα σφαχτούν απίθανοι καλεσμένοι, άλλοι υπέρ βωμών και εστιών, και άλλοι υπέρ φτωχών και καταπιεσμένων μεταναστών. Μεγάλος χαβαλές, μεγάλη τηλεθέαση.

(3) Και το κυριότερο. Για να δωθούν τα υποσυνείδητα μηνύματα πως το θέμα της Θρησκείας εν Ελλάδι, είναι ασχολία μόνον του γραφικού Καρατζαφέρη (κανείς άλλος έλληνας δεν αυτοπροσδιορίζεται ως Χριστιανός), ο οποίος επιμένει να βάζει τον Χριστιανισμό στην ατζέντα συζήτησης (ενώ οι υπόλοιποι Ελληνες ειναι flexible και δεν τους πολυνοιάζει), ενώ ο μέν κ. Καραμανλής δεν ασχολείται με τέτοια πράγματα, ο δε κ. Παπανδρέου, εντάξει, προχωρημένος σοσιαλιστής, σιγά μην συζητήσει το ευτελές θέμα της σύγκρουσης πολιτισμών, ενώ ο τρίτος, ο κ. Αλαβάνος, γνήσιος λαϊκός υποστηρικτής όλων των καταπιεσμένων, (που δεν πολυγουστάρει Ευρώπες), δεν υπάρχει λόγος ούτε κάν να ερωτηθεί για το αυτονόητο.

Και για να ολοκληρώσω τη συλλογική μου, το κυρίαρχο υποσυνείδητο μήνυμα της ερώτησης είναι πως όσοι διαφωνούν με την εισβολή των 2 εκατ. Μουσουλμάνων στην Ελλάδα και δεν τους θέλουν, είναι κολλημένοι Χριστιανοί που σίγουρα ψηφίζουν Καρατζαφέρη.

Και επειδή το θέμα έχει πολύ ψωμί και μάλλον θα ξαναεπανέλθουμε (άλλωστε κάπου στις 6 Δεκεμβρίου αναμένω και την καταπληκτική λαϊκη επέτειο "εργασιών" (με την προσθήκη και καινούργιων πολυπολιτισμικών στοιχείων που τώρα προετοιμάζονται), να σας παρεπέμψω σε ένα άρθρο του κ. Ανδριανόπουλου περί μεταναστών (με το οποίο συμφωνώ πάνω κάτω), μερικά χρήσιμα links (ενδεικτικά για του τί είδους θέματα θα αντιμετωπίσουμε), καθώς και ένα βιντεάκι απο την συνεχιζόμενη αφομοίωση των Ταλιμπανέζων που βρίσκεται εν εξελίξει στο κοντινό μας φολκλορικό Londonistan (που άφησε τους Ιμάμηδες με ελεύθερο curriculum).

Most British mosques led by foreign clerics
Muslim medical students refuse to attend lectures
Violent Islamists in the UK and Europe

18 comments:

  1. Locus μου,
    Κατ' αρχάς θέλω να σου πω ότι με χαρά βλέπω ότι άρχισες να δέχεσαι σχόλια στο νέο σου ιστολόγιο .
    Ούτε εγώ παρακολούθησα προσεκτικά το, υποτιθέμενο, debate. Έκανα κάτι άλλο όσο μεταδιδόταν, αλλά έριχνα και κλεφτές ματιές. Το ενοχλητικό ήταν ότι απαγορευόταν ο μεταξύ τους διάλογος. Επιτρεπόταν μόνο ο μονόλογος. Όσο για την ερώτηση προς τον Καρατζαφέρη, μάλλον ο δημοσιογράφος ήθελε να τον «ξεμπροστιάσει» για τις ρατσιστικές του αντιλήψεις.
    Τελειώνοντας θέλω να σου πω δυο λόγια για το άρθρο του Ανδριανόπουλου για τους μετανάστες. Το διάβασα πολύ προσεκτικά. Κάνει μια πρόταση, στην οποία όμως επενδύει πολλά σε μια υποθετική λύση. Δηλαδή προτείνει αν οι μετανάστες δεν συμμορφώνονται με τους κανόνες της Ελλάδας, θα πρέπει να αντιμετωπίζουν την απέλαση Φαίνεται όμως να αγνοεί ένα πολύ βασικό πράγμα, το οποίο είναι και η κύρια αιτία του προβλήματος. Το ότι για πολλούς λαθρομετανάστες είναι αδύνατη η απέλαση. Είτε γιατί η χώρα τους είναι σε εμπόλεμη κατάσταση (Σομαλία, Αφγανιστάν, μερικές χώρες της Αφρικής κλπ), είτε γιατί οι ίδιοι οι μετανάστες δεν δηλώνουν τα αληθινά τους στοιχεία και την πραγματική χώρα καταγωγής τους, με αποτέλεσμα να είναι αδύνατο να εκδοθούν ταξιδιωτικά έγγραφα για να πραγματοποιηθεί η απέλαση. Επίσης οι περισσότεροι έρχονται λαθραία, μέσω Τουρκίας. Και ενώ υποτίθεται ότι κάναμε διακρατική συμφωνία με την Τουρκία να δέχεται πίσω αυτούς που προέρχονται από εκεί, τις περισσότερες φορές δεν τους δέχεται. Επίσης, λόγω Ε.Ε δεν μπορούμε να κρατάμε φυλακισμένους τους λαθρομετανάστες, μετά την έκτιση της ποινής που τους επιβάλλουν τα Ελληνικά Δικαστήρια λόγω της παράνομης εισόδου στη χώρα. Εκτίουν λοιπόν την ολιγόμηνη ποινή που τυχόν τους επιβλήθηκε για την παράνομη είσοδο και μετά, για τους λόγους που σου αναφέρω πιο πάνω, οι περισσότεροι αφήνονται ελεύθεροι και εκ των πραγμάτων ανεξέλεγκτοι. Όταν είναι αδύνατο να τους απελάσεις, είναι πολύ δύσκολο να τους βάλεις κανόνες. Κι έτσι δημιουργείται ένα αδιέξοδο.
    Καλό απόγευμα και με συγχωρείς για την πολυλογία.

    ReplyDelete
  2. Καλησπέρα.

    Πολύ ωραία ανάλυση. Ποια η γνώμη σου για τα μέτρα Μπερλουσκόνι κατά της λαθρομετανάστευσης;

    ReplyDelete
  3. Locus μου,
    παίρνοντας αφορμή από την κουβέντα μας, ανέβασα μια νέα ανάρτηση με θέμα τους μετανάστες.

    -@Vater Panajiotis μου,
    αν το ερώτημα το απευθύνεις σ' εμένα, έχω να πω τα εξής: Δεν ξέρω βέβαια με λεπτομέρειες τα μέτρα Μπερλουσκόνι. Διάβασα μερικά γενικόλογα στον τύπο. Όπως π.χ. ότι θα φυλακίζεται όποιος ενοικιάζει σπίτι σε λαθρομετανάστη, μεγάλες χρηματικές ποινές στους ίδιους τους λαθρομετανάστες κλπ. Το θέμα όμως που εγείρεται είναι το εξής: Μήπως όλα αυτά οδηγήσουν σε περαιτέρω εξαθλίωση των μεταναστών και σε περαιτέρω κοινωνική έκρηξη???

    ReplyDelete
  4. Μήπως τα 2.000.000 μεταναστών που έχουμε είναι ήδη πολλά αναλογικά με τον γηγενή πληθυσμό.
    Ακουσα στο debate αν δεν κάνω λάθος, πως όπως συνεχίζεται η ανεξέλεγχτη εισροή λαθρομεταναστών, κάπου το 2018 θα φθάσουν τα 5.000.000.
    Δεν το πιστεύω, μου φαίνεται ατοπικό το νούμερο, αλλά το ότι πληθαίνουν είναι αδιαμφισβήτητο.
    Με δεδομένες της υποδομές της χώρας και τις δυνατότητες της, όσο και συμπαθούντες να είμαστε, με δεδομένο και τον φανατικό ισλαμισμό τους, που με το παραμικρό μπορεί να μετατραπεί σε μίσος, σίγουρα το μέλλον δεν δείχνει ευοίωνο.
    Η γνώμη μου είναι πως αφού δημιουργούνται διάφορα προβλήματα στην ανώτερη κοινωνικά από μας Ευρώπη, πόσα πολλαπλά άραγε θα προκύψουν εδώ, βοηθούντος και της αδιαφορίας η τουερασιτεχνισμού που δείχνει η κρατική μηχανή.

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. Πολύ χαίρομαι locus που μας..ξεβαρέθηκες και άνοιξες πάλι τα σχόλια. Είσαι για μας (για μένα τουλάχιστον) μία πολύτιμη γραφίδα στην άλλη άκρη της γης. Σε διαβάζω και φεύγω για λίγο απο το μαγκανοπήγαδο της καθημερινοτητας. Το post για το maine μου άνοιξε την όρεξη. Θα ετοιμάσω ταξιδάκι για αυτα τα μέρη μου φαίνεται.

    ReplyDelete
  7. Meropi μου γειά σου. Μια μικρή εισαγωγική σημείωση, και πάω στο σχόλιό σου. Εκφράζω βέβαια την προσωπική μου διαπίστωση.

    (1)Ακόμα και στα κράτη που στρατηγικά αποφάσισαν να πάρουν μετανάστες, οι μεταναστευτικές πολιτικές ποικίλουν σε είδος και ήθος, και χαράχτηκαν πάνω σε αυθαίρετα (και όχι ορθολογικά) κριτήρια που αντανακλούν τις υπάρχουσες ιδεολογίες της ιδιαιτερότητες της κάθε κοινωνίας. Η Γερμανία ήθελε μετανάστες που να τους κρατήσει μια γενιά και μετά να τους διώξει. Το Κεμπέκ προτιμά γαλλόφωνους με βασικό του μέλημα τη διατήρηση της γαλλικής γλώσσας. Οι ΗΠΑ αρχικά απογόρευαν επι μακρόν τη μετανάστευση απο την Κίνα και την Ασία γενικότερα, γιατί ήθελαν να διατηρήσουν τον ευρωπαικό χαρακτήρα της κοινωνίας. Ολα είναι αυθαίρετα. Επειδή κάποτε η Αμερική ήθελε να δημιουργήσει ένα αντι-Καστρικό κίνημα στη Φλώριδα, έδινε άσυλο σε κάθε Κουβανό που μάζευε απο τη θάλασσα. Τους Αιτινούς που έπιανε τους έστελνε πίσω, γιατί φοβόταν επιδημία ΑΙDS στην Αμερική. Οι Αιτινοί επιδίδονταν σε πρακτικές Voodoo που έχει σχέση με το αίμα, και αυτό είχε πανικοβάλλει τους Αμερικανούς.

    (2)Σε όλες τις περιπτώσεις, ορίστηκε ή το ποσοστό μεταναστών που θα δεχόντουσαν, ή ο ακριβής αριθμός. Στη Φλόριδα για παράδειγμα, είχε ορισθεί πως χρειαζόνταν ένας συγκεκριμένος αριθμός σφουγγαράδων απο την Καλυμνο. Η τεχνίτες παπουτσιών απο την Ελλάδα. Ολα ήταν ποσοστικά ή αριθμητικά συγκεκριμένα. Συγκεκριμένα νούμερα ήρθαν και απο το Βιετνάμ, το Λάος, και πρόσφατα απο την Αλβανία (Κόσσοβο). Απο το Ιράκ, η Αμερική έχει δεχθεί ως στιγμής ελάχιστους, αν και είναι πρωταρχικά η χώρα που δημιούργησε το προσφυγικό πρόβλημα. Μετά την 11η Σεπτεμβρίου, οι μουσουλμανικός πληθυσμός των ΗΠΑ παρακολουθείται στενά, είναι απόλυτα καταγραμμένος, και έχει κληθεί να πάει στην αστυνομία για αναφορά. Η μετανάστευση απο τη Μέση Ανατολή έχει σταματήσει παντελώς.

    (3)Σε όλες τις περιπτώσεις που γνωρίζω, μερικά κριτήρια ήταν απαραίτητα για την αποδοχή των νέων μεταναστών. Αλλού η εργασία, η εκπαίδευση, η μάθηση της γλώσσας (κυρίως Ευρώπη), ή ειδικά σεμινάρια προσαρμογής (Ολλανδία, Σκανδιναβία). Στην Αμερική, η γλώσσα δεν ζητήθηκε ποτέ σαν προυπόθεση, αλλά εδώ όλα γίνονται με συνέντευξη, και μετράει η γνώμη του κάθε αξιωματικού μετανάστευσης. Συνήθως απαιτείται φορολογική δήλωση (αυτό μετράει πολύ), και κάποια γνώση Ιστορίας και νόμων. Η Αμερική έχει δύο κατηγορίες αποδοχής μεταναστών. Την πράσινη κάρτα, που με τους σημερινούς νόμους μπορεί και να λήξει (εκθέτοντας τον μετανάστη), και την υπηκοότητα που απαιτεί μια σκληρή συνέντευξη για να δείξει κάποιος τί έκανε συνήθως τα τελευταία χρόνια στη χώρα.

    (4)Σε όλες τις περιπτώσεις, το μεταναστευτικό κύμα απέκτησε δικές του δυναμικές, που κατακερμάτισαν τίς όποιες κυβερνητικές πολιτικές. Στο πρόγραμμα της Ιστορίας, ήταν κάποτε η μαζική απέλαση των ελεύθερων σκλάβων (μαύρων), πίσω στην Αφρική. Υπάρχει και σχετικο νομοθέτημα του Κογκρέσου γί αυτό. Φτιάχτηκε μάλιστα και η Λιβερία, γι αυτόν τον σκοπό. Εγιναν έτσι κάποιες απελάσεις, αλλά το σχέδιο απέτυχε. Οι μαύροι σήμερα ξεπερνούν τα 35 εκατομμύρια. Στην Αμερική, η εισβολή των λατινοαμερικανών έγινε όπως ακριβώς και αυτή των μουσουλμάνων στην Ελλάδα. Μέσα απο παράνομα λαθρεμπόρια που κανείς δεν μπόρεσε να ελέγξει. Ολες δηλαδή οι μεταναστευτικές πολιτικές ανα τον κόσμο, έχουν ήδη αποτύχει. Το Οντάριο έχει ισλαμοποιηθεί προ πολλού, παρά τις όποιες στρατηγικές και αντιδράσεις του πληθυσμού. Το Μαιάμι έχει ισπανοποιηθεί. Το ίδιο και το Λος Αντελες. Το ίδιο και οι μετροπολιτικές πρωτεύουσες της Ευρώπης (Παρίσι, Λονδίνο), που έχουν κατακλυστεί απο μετανάστες αποικιών. Η Γερμανία αναγκάστηκε να δώσει υπηκοότητες σε μετανάστες των οποίων τα παιδιά δεν αναγνώριζε για χρόνια.

    ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ...

    ReplyDelete
  8. Το οποίον σημαίνει πως βάσει του λόγου #1, η Ελλάδα μπορεί να αποφασίσει να πάρει όποιον θέλει, και να αφήσει έξω όποιον θέλει, αυθαίρετα. Προσωπικά θα προτιμούσα την ενσωμάτωση των Αλβανών, Βαλκανίων, και λοιπών ευρωπαίων (Ρώσων, Βαλτικών, κλπ). Οι Αλβανοί είναι μετριοπαθείς μουσουλμάνοι (έρχονται άλλωστε και απο περιβάλλον αθεισμού), και η αφομοίωσή τους νομίζω συμφέρει και εμάς, και αυτούς, και την Ευρώπη. Μετανάστες απο σκληροπυρηνικές ισλαμικές χώρες (Πακιστάν, Αφγανιστάν, Σομαλία, Μπαγκλαντές, όχι. Δικαίωμά μας. Τελεία και παύλα.

    Βάσει του λόγου #2, αποφασίζουμε (διότι έτσι έκαναν όλοι), αριθμούς, ποσοστά, ή κλείνουμε την είσοδο αυθαίρετα. Δεν προτρέπουν λόγοι νομικοί ή ηθικοί. Ετσι είναι τα ιστορικά προηγούμενα, έτσι μπορούμε να πράξουμε κι εμείς. Θα μπορούσαμε να ανοίξουμε πόρτες και για μακρινούς Ασιάτες, το ήθος των οποίων είναι Κομφουκιανό, και είναι απολύτως συμβατό με τη Δύση.

    (3)Ορίζουμε έτσι, και ο,τι κριτήρια υποδοχής θέλουμε. Συμφωνώ με τον κ. Ανδριανόπουλο σε θέματα καταγραφής, γλωσσομάθειας, θα πρόσθετα και προυποθέσεις φορολογίας. Εισαγωγή σταδιακής ελληνοποίησης. Φάση #1 - Πενταετής Πράσινη κάρτα (δίνει δικαίωμα εργασίας, μόρφωσης, ιατρικής περίθαλψης, αλλά όχι δημιουργία επιχείρησης ή ψήφο). Φάση #2 - Υπηκοόητα (μετά 5 χρόνια). Με συνέντευξη. Γλωσσομάθεια, φορολογικές δηλώσεις, Ελληνική Ιστορία, γνώσεις περί ελληνικής Πολιτείας και Νομων απαραίτητα, καθώς και καθαρό ποινικό μητρώο της τελευταίας πενταετίας. Η υπηκοότητα δίνει όλα τα υπόλοιπα συνταγματικά δικαιώματα.

    Βάσει την παρατήρησης #4, ακόμα και οι δικές μας πολιτικές, θα αποτύχουν. Θα υπάρχουν παράνομοι που δεν θα μπορούν να απελαθούν, άνθρωποι που στο μεταξύ γέννησαν παιδιά, παιδιά που είναι παράνομα και πάνε στο σχολείο. Ολοι αυτοί, ματαίως, θα πρέπει σταδιακά να νομιμοποιηθούν. Συμφωνώ μαζί σου, πως υπάρχουν τέτοιοι (στην Αμερική αυτοί ανέρχονται σε 11 εκατομμύρια). Αλλά, το γενικό πλαίσιο που προτείνει ο κ. Ανδριανόπουλος είναι λογικό. Κάτι θα πρέπει να υπάρχει ως πλαίσιο, νομικό και πρακτικό. Θα χρειαστούν νέοι νόμοι περι ελληνοποιήσεων στην Ελλάδα, θα χρειαστούν νέοι νόμοι για του περισεεούμενους απο την ΕΕ. Ισως σ΄αυτούς που δεν μπορούν να απελαθούν να δώσουμε το Status "Refugee" (που σημαίνει πως θα παραμείνουν στην Ελλάδα μέχρι να τους πάρει κάποιος άλλος. Αλλά κι αυτό έχει τα προβλήματά του).

    Απο κάπου πρέπει να ξεκινήσουμε. Κανένας σώος τας φρένας Σομαλός δεν θέλει να πάει πίσω στη Σομαλία. Θα έχουμε όμως κάποιο πλαίσιο. Που θα βελτιώνεται σιγά σιγά. Τουλάχιστον, να αποφευχθεί το θέμα της βίαιας σύγκρουσης των πολιτισμών που προσωπικά βλέπω μόνον μεταξύ Δύσης και φανατικού Ισλάμ.

    ReplyDelete
  9. Πάτερ Παναγιώτη καλωσήρθατε. Ευχαριστώ. Δεν γνωρίζω τα μέτρα Μπερλουσκόνι, αλλά όπως εξηγώ πιο πάνω, οι αποφάσεις των κρατών στηρίζονται σε κριτήρια που ορίζουν τα κράτη ξεχωριστά. Τα κριτήρια αυτά, ιστορικά είναι αυθαίρετα (το οποίον σημαίνει όχι απαραίτητα δημοκρατικά ή ορθολογικά). Αυτή είναι η ιστορική εμπειρία.

    Κατα την γνώμη μου, το πολιτικοποιημένο και αυστηρό Ισλάμ, δεν μπορεί να συνυπάρξει με την Δύση. Για μένα προτρέπουν δύο πράγματα. (1) η διατήρηση της ελληνικότητας όπως την αντιλαμβάνονται και την προσδιορίζουν οι Ελληνες (συμπεριλαμβάνει και το Θρήσκευμα αν αυτό επιθυμεί η πλειοψηφία (που στην Ελλάδα είναι τεράστια), και (2)η ομαλή απορρόφηση ενός αριθμού μεταναστών, τους οποίους χρειαζόμαστε για δημογραφικούς, οικονομικούς και παραγωγικούς λόγους, και τους οποίους θέλουμε να εντάξουμε σε κοσμικό κράτος, και όχι σε θεοκρατικό.

    Θεωρώ την εμπορική, νομική και κοινωνική αντίληψη του κόσμου κατα το Ισλάμ απαράδεκτη (θα τα εξηγήσω σε άλλο πόστ) και δεν συνάγει με την Δυτική αντίληψη των πραγμάτων, που στην ουσία είναι Προτεσταντική στη βάση της. Στα περισσότερα μουσουλμανικά κράτη, επικρατεί απόλυτος σκοταδισμός, πνευματική ένδεια, και οι έννοιες της ισότητας και ανθρωπίνων δικαιωμάτων είναι ακόμα ανύπαρκτες. Θα δεχθώ την ενσωμάτωση των Αλβανών (οι οποίοι στην ουσία ειναι θρησκευτικά ουδετεροποιημένοι και μετριοπαθείς λόγω Κομμουνισμού, και βαλκάνιοι). Οσοι δεν συμφωνούν με τις Αρχές του Δυτικού πολιτισμού, θα πρέπει να μείνουν απ' έξω.

    ReplyDelete
  10. Φίλε giant χαιρετώ. Τα πιο πάνω σχόλια καλύπτουν και σένα. Κοίταξέ τα.

    Μέχρι πριν μερικές εβδομάδες, είχα την εντύπωση πως ο συνολικός αριθμός μεταναστών στην Ελλάδα ήταν κάπου ανάμεσα 400 - 800 χιλιάδες, η πλειοψηφία των οποίων ήταν Αλβανοί. Το οποίον δεν θεώρησα πρόβλημα, γιατί στρατηγικός στόχος της Ελλάδας κατα την γνώμη μου, πρέπει να είναι να ενσωματώσει όλους του γείτονές της. Κατόπιν είδα τα γεγονότα του αθηναικού κέντρου (απο μπλόγκς συνήθως), τα ωραία του Εφετείου, και ξαφνικά τα νούμερα μεγάλωσαν, και τώρα μιλάνε για 1.5 - 2 εκατομμύρια, και μάλιστα απο σκληροισλαμικές χώρες. Δεν το γνώριζα. Δηλαδή έχουμε τόσους λαθραίους και ο Καταλληλότερος δεν έχει ακόμα πεί τίποτα στον κόσμο; Και το θέμα δεν υπάρχει για τον πολιτικό μας κόσμο, πλήν του κ. Χαρδαβέλλα και κάποιων μπλόγγερς;

    Αν αυτά είναι τα νούμερα, τότε μιλάμε για πληθυσμιακή αλλοίωση της τάξεως των 20%, η οποία είναι κατα τη γνώμη μου καταστρεπτική για την ελληνική κοινωνική συνοχή, και απαράδεκτη. Καμμία χώρα της Ευρώπης, ακόμα και οι αποικιοκρατικές δεν έχουν υποστεί τέτοια αλλοίωση πληθυσμού.

    Η πολιτιστική σύγκρουση θα είναι βίαιη. Η Λόντρα δείχνει το μέλλον μας. Εκαναν λάθος οι Αγγλοι και άνοιξαν τόσο την Αγγλία, και τώρα δεν ξέρουν τί να κάνουν. Το ίδιο και οι Ολλανδοί που είναι και οι πιο φιλελεύθεροι στην Ευρώπη. Εδωσαν, εδωσαν για την ενσωμάτωση του Ισλάμ (παροχές, σεμινάρια, επιδόματα, λεφτά), και σήμερα εισπράτουν μόνον οργανωμένο πολιτικό μίσος απο ομάδες ισλαμιστών που έχουν εισχωρήσει στην Ευρώπη με ειδικές πολιτιστικές βίζες.

    Δεν είναι θέμα εθνικισμού, όπως το παρουσιάζει η ελληνική Αριστερά. Είναι καθαρά θέμα σύγκρουσης πολιτισμών. Μόνον οι ασύμβατοι πολιτισμοί συγκρούονται μεταξύ του. Το Ισλάμ είναι απόλυτος σκοταδισμός. Και άν η Ελλάδα δεν πάρει επειγόντως μέτρα, η σύγκρουση θα είναι βίαιη. Οπως παντού.

    ReplyDelete
  11. Φίλτατε Yosemite καλωσήρθες. Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, χαίρομαι που κάτι παίρνεις απο τα πόστ. Το Maine είναι πανέμορφο, το ίδιο και τα New Hampshire και Vermont και είναι γεμάτα βουνά, λίγο πληθυσμό, και έχουν απίθανα ποτάμια για κανό το καλοκαίρι, και πολυ κρύο το χειμώνα. Είναι το κλίμα της Νέας Αγγλίας, με πολλές βροχές, χιόνια, νερά, υγρασία, και καταπληκτική δενδροφύτευση τους ήπιους μήνες. Τα πάντα είναι πεντακάθαρα. Ωραίο μέρος για ταξίδι. Μόνον που οι οικονομίες εκεί ειναι λίγο δύσκολες, οι δουλειές λίγες, κυρίως τουριστικές.

    Ωραία διαδρομή για ταξίδι, είναι το Νέα Ύόρκη - Μοντρεάλ. Απο την απόλυτη Μητρόπολη του κόσμου, στην ανέγγιχτη εξοχή της Νέας Αγγλίας, μέχρι τις γαλλικές περιοχές του Κεμπέκ, με άλλη γλώσσα, αισθητική, αρχιτεκτονική, φαγητό, μόδα, κουλτούρα.

    Τις ευχές μου

    ReplyDelete
  12. Locus μου,
    δεν διαφωνώ μ' αυτά που προτείνεις. Απλώς κάνω την επισήμανση ότι εδώ στην Ελλάδα εκ των πραγμάτων είναι δύσκολο (για να μην πω κάτι παραπάνω) να εφαρμοστούν. Και τούτο γιατί έχουμε στρατιές μουσουλμάνων λαθρομεταναστών προερχόμενους από την Τουρκία, τους οποίους μάλιστα πετούν στη θάλασσα λίγο πριν προσεγγίσουν ελληνικό νησί. Τον τελευταίο χρόνο (2008) είχαμε αύξηση 75% της ροής τέτοιων λαθραίων μεταναστών. Αυτούς λοιπόν δεν υπάρχει τρόπος να τους στείλεις πίσω. Η Τουρκία παρόλο που υπέγραψε το 2002 σχετικό Πρωτόκολλο με την Ελλάδα, δεν τους δέχεται πίσω,αμφισβητώντας δήθεν το αυτονόητο, ότι δηλ. προέρχονται από αυτήν. Οι χώρες τους ή ο τόπος τους, που ως επί το πλείστον βρίσκονται σε ανώμαλη κατάσταση (Αφγανιστάν, Ιράκ, Κουρδιστάν κλπ) δεν είναι σε θέση να εκδώσουν τα απαραίτητα έγγραφα για την απέλαση (ναι χρειάζονται έγγραφα για την απέλαση). Κάτι λοιπόν πρέπει να γίνει με τους ανθρώπους αυτούς που βρίσκονται ήδη στο ελληνικό έδαφος. Δεν πρέπει να τους αφήσουμε να εξαθλιωθούν εντελώς. Γιατί η εξαθλίωση τους θα επιφέρει χειρότερα δεινά.

    ReplyDelete
  13. Κανείς δεν μπορεί να έχει την ακριβή απάντηση Mερόπη μου. Ναί, τα έχω πληροφορηθεί όλα αυτά, και καλό θα ήταν να τα ενσωματωθούν στην ελληνική διπλωματία και εξωτερική πολιτική. Πράγματι δεν θα ειναι δυνατον να ολοκληρώσουμε ακόμα και την καταγραφή αυτών που έρχονται, καθότι δεν υπάρχουν αρχεία και αξιόπιστες υπηρεσίες σε χώρες όπως το Αφγανιστάν, Νιγηρία, κλπ. Θα πρέπει όμως να αποφύγουμε την επ' απειρον περίθαλψη αγνώστων, δημιουργώντας έναν προσφυγικό πληθυσμό εν Ελλάδι, ανάλογο με εκείνον των Παλαιστινίων στην Ιορδανία και Συρία. Η Ελλάδα θα πρέπει να πιέσει όσο μπορεί την ΕΕ για κάποια λύση. Δυστυχώς όμως, η ΕΕ ειναι και αυτή οσο γραφειοκρατική όσο εμείς. Η Ιταλία γνωρίζει αυτό το αδιέξοδο, γι αυτό και μας τους πετάει όλους πίσω. Επι του παρόντος πάντος, το θέμα πρέπει να αναχθεί σε απόλυτη εθνική προτεραιότητα, να γνωστοποιηθεί επίσημα στους ελληνες απο την κυβέρνηση, και να επιστρατευθουν όλες οι δυνάμεις μας, για την φύλαξη των συνόρων.

    ReplyDelete
  14. Το θέμα το θέτεις καθαρά στην πραγματιστική του διάσταση και με χαροποιεί αυτό. Είναι τέτοια η ιδεοληψία που κυριαρχεί και η επιβολή του πολιτικώς ορθού που σε "επίσημο επίπεδο" δεν μπορούν να ειπωθούν τα αυτονόητα. Το φάσμα της κατηγορίας του ρατσιστή πλανάται πάνω από την κάθε συζήτηση, άρα το πεδίο μένει ελεύθερο στην Άκρα Δεξιά. Στο μεταξύ, δεν μπορείς να φανταστείς πώς έχουν καταντήσει περιοχές ολόκληρες του Κέντρου, όπου Ασιάτες αφοδεύουν μέχρι και στα πεζοδρόμια, δεν μπορείς να φανταστείς τί ανατολίτικο παζάρι έχει γίνει η έξοδος ΚΑΘΕ σταθμού του μετρό, μέχρι και η Εθνική Άμυνα και το Συγγρού-Φιξ.
    Προσεχώς θα γράψω στο μπλογκ μου τί μου είπε εξάδελφός μου που εργάζεται πίσω ακριβώς από το κατειλημμένο κτίριο του Εφετείου.
    Είπα πιο πάνω "επίσημη συζήτηση", γιατί ανεπισήμως, συζητώντας με ανθρώπους από όλο το πολιτικό φάσμα (εξαιρείται μάλλον ο ΣΥΡΙΖΑ, του ευτυχούς και ευτελούς 4,7%), διαπιστώνεις ότι συμφωνούν ΟΛΟΙ ότι το θέμα είνα μέγα, ότι δεν πηγαίνει άλλο. Και ας ψηφίζουν ΝΔ, ΠΑΣΟΚ ή και ΚΚΕ ακόμα. Αλλά αυτή η ανησυχία δεν βρίσκει διέξοδο προς τα πάνω, υπάρχει τοίχος. Άρα, μέρος της ανησυχίας θα διοχετευτεί προς το ΛΑΟΣ. Είναι φυσικό.

    ReplyDelete
  15. Μικρό συμπλήρωμα στα παραπάνω: Σε κείμενο στο μπλογκ μου (http://a-ergodes.blogspot.com/2009/05/blog-post_27.html) πρότεινα την υποδοχή μεταναστών από ορισμένες χώρες βάσει διακρατικών συμφωνιών και πολιτισμικών κριτηρίων (τα οποία μπορούν να ισχύουν άτυπα, δεν είναι ανάγκη να διατυμπανίζονται τα πάντα...). Για τους παραπάνω λόγους, ποτέ δεν είχα θεωρήσει ως απειλή για την Ελλάδα (και ας φώναζαν κάποιοι υπερπατριώτες ή κάποιοι μη επαρκώς ενημερωμένοι) την είσοδο των Αλβανών, των Ρουμάνων, των Ρώσων, των Γεωργιανών κ.ά.

    Τώρα όμως τα πράγματα έχουν αλλάξει: Ο Σομαλός δεν είναι Αλβανός και ο Αφγανός δεν είναι Γεωργιανός. Και αν συνυπολογίσεις το γεγονός ότι όσοι έρχονται εδώ από τις αφρικανικές και τις ασιατικές χώρες εκπροσωπούν τα κατώτερα στρώματα των πλέον κοινωνικά καθυστερημένων χωρών του κόσμου (βάλε και τη σάλτσα του ισλαμικού φανατισμού από πάνω), τότε καταλαβαίνεις σε τί βόμβα επάνω καθόμαστε.
    Δυστυχώς, όχι μόνο η αριστερά, αλλά ακόμα και πολλοί φιλελεύθεροι αδυνατούν να κάνουν τέτοια διάκριση, για λόγους ιδεολογικούς. Χαίρομαι που μερικοί φιλελεύθεροι άρχισαν να καταλαβαίνουν τί παίζεται. Σε αυτό πρέπει να καταλάβουμε ότι είναι ζήτημα επιβίωσης αυτού που λέμε "αστική κουλτούρα", είναι ζήτημα αξιοπρέπειας για ένα κράτος να μην δέχεται ετησίως 100-200.000 λαθραίους εξαθλιωμένους άνδρες μετανάστες (στην πλειονότητα) επειδή κάποιοι στη γείτονα Τουρκία θέλουν έτσι.

    Για να το πω πιο ωμά: Αν και είμαι συνειδητά χριστιανός, δεν φοβούμαι τον αποχριστιανισμό της Ελλάδας. Φοβάμαι τη ριζική υποβάθμιση της ποιότητας ζωής στη χώρα μας από κάθε άποψη, φοβάμαι το διαχωρισμό της Αθήνας σε γκέτο (μεταναστών, φτωχών, πλουσίων), φοβάμαι την εξαφάνιση ακόμα και των υφιστάμενων δειγμάτων ύπαρξης μιας αστικής κουλτούρας στις πόλεις μας. Οι άνθρωποι σε πολλούς σταθμούς του μετρό εισέρχονται στο μετρό εφ'ενός ζυγού επειδή τα πεζοδρόμια εκατέρωθεν είναι καταλειμμένα από κινέζικη πραμάτεια που πουλούν Ασιάτες. Μεταφέρουν εδώ αυτό που ισχύει στην πατρίδα τους: την υπαίθρια αγορά σε κάθε γωνιά του δρόμου. Όμως, χρειαζόμαστε κάτι από την "αστική" κουλτούρα της Ντάκκα του Μπαγκλαντές; Επειδή ο ναυτικός θείος μου έχει πάει επανειλημμένα εκεί και έχω μάθει από πρώτο χέρι πώς είναι τα πράγματα, η απάντησή μου είναι ξεκάθαρη, και ας είναι πολιτικώς μη ορθή: Οχι. Ευχαριστούμε, δεν έχουμε να πάρουμε τίποτα από τις πόλεις σας φίλοι Μπαγκλαντεσιανοί. Γινόμαστε στάβλος και από μόνοι μας.

    ReplyDelete
  16. Διαφωνώ πως ο καρατζαφέρ είναι ο μόνος Έλληνας αρχηγός κόμματος που δηλώνει το θρήσκευμα του. Όλοι, εκτός από τους Οικολόγους Πράσινους, δηλώνουν πως είναι ΕΧΟ. Ο Κωστάκης δεν είχε υπογράψει στο "φημοψήφισμα" του χριστόδουλου; Ο γιωργάκης δεν εκκλησιάζεται παρέα με τηλεοπτικές κάμερες; Η Λιάνα Κανέλη δεν ήταν βουλευτής του ΚΚΕ κλπ κλπ κλπ.
    Τραγικό!

    ReplyDelete
  17. Φίλε Μάρκο, το πόστ αυτό γράφτηκε πριν τις ευρωεκλογές, και τώρα που γράφω την απάντηση, ο μεν Καρατζαφέρης έχει πάρει 7.2% του ψήφου, το ΣΥΡΙΖΑ πήγε στα αζήτητα, και ακούγονται πλέον ρητορικές πως η ΝΔ θα κλέψει τη θεματολογία του ΛΑΟΣ για να φέρει ψηφοφόρους πίσω. Το οποίον δείχνει καθαρά πως το θέμα της λαθρομετανάστευσης δεν είναι πολιτικό (αριστερό ή δεξιό), αλλά κοινωνικό θέμα.

    Σε βασικές γραμμές συμφωνούμε. Πιστεύω και εγώ πως η Ελλάδα μπορεί να αφομοιώσει βαλκανικά και ευρωπαικά στοιχεία, ανεξαρτήτου θρησκεύματος.Διαμαρτυρήθηκα σ' αυτό το πόστ για την γενική υπόννοια πως το τεράστιο αυτό θέμα, ειναι δήθεν θέμα μόνον για ακροδεξιούς και χριστιανούς. Σε πολλά μπλόγκς, γράφεται συνεχώς πως η Ελλάδα δεν είναι Χριστιανική χώρα. Αυτό είναι απολύτως αναληθές. Ο αυτοπροσδιορισμός ειναι συνιστώσα όχι μόνον κοινωνικά υπαρκτή, αλλά και νομικά αποδεκτή (εκεί στηρίχτηκε και κατα μεγάλο βαθμό η επιχειρηματολογία των Σκοπιανών στον ΟΗΕ).

    Εγώ είμαι συνειδητά άθεος, που επειδή είμαι μετανάστης έχω σχέση με την ελληνική εκκλησία μόνον σε κοινωνικό επίπεδο. Η γυναίκα μου ειναι συνειδητά Καθολική. Την εποχή με τις ταυτότητες, αρνήθηκα να υπογράψω την αίτηση, γιατί θα μπορούσε να στιγματίσει άδικα και τα παιδιά μου που ζούν ανάμεσα σε δύο κουλτούρες και θρησκείες. Υποστηρίζω την ανεξιθρησκεία, αλλά σε κοινωνιολογικό και ιστορικό πλαίσιο, δεν είναι δυνατόν να επιχειματολογήσω σοβαρά πως ο αυτοπροσδιορισμός των Ελλήνω ως Χριστιανοί Ορθόδοξοι είναι κάτι ευτελές, ανύπαρκτο, και οτι δεν έπρεπε να υπάρχει.

    Τώρα λοιπόν που το θέμα μάλλον θα φύγει απο τον Καρατζαφέρη και θα πάει και στην κυβέρνηση, μένει να δούμε το βαθμό του ρεαλισμού της, και τις λύσεις που θα προτείνει. Προφανώς, κάτι πρέπει να γίνει. Δεν είναι δυνατόν (κοινωνιολογικά) να αφομοιώσουμε 20% ξένου πληθυσμού σε μια χώρα 11 εκατομμυρίων.

    Και όπως προτείνω, δεν μπορούμε να εθελοτυφλούμε στην πιθανότητα μέρος του ισλαμικού πληθυσμού να τζιχαντοποιηθει όπως έγινε και παντού στην Ευρώπη.

    Ακούω και βλέπω την κατάσταση στην Αθήνα, στο κέντρο, στην Ομόνοια, στο Εφετείο. Γνωρίζω επίσης απο πρώτο χέρι και την κατάσταση στην Πάτρα, όπου ζεί ο αδελφός μου και την οποία έχω επισκεφτεί πολλές φορές. Και όπως έχει δηλώσει και στο παρελθόν, θεωρώ πως το θέμα πρέπει αν αναδειχθεί σε τεράστιο εθνικό θέμα, με την επιστράτευση όλου του ελληνικού πληθυσμού, στο θέμα της αντιμετώπισης του μεγαλύτερου προβλήματος που αντιμετωπίζει η χώρα μας.

    Η Ελλάδα, κατα τη γνώμη μου θα πρέπει να χαρτογραφήσει τη συγκεντρωτικότητα των λαθραίων, η αστυνομία να τους καταγράψει, και σε επίπεδο δήμου, σε όλη την Ελλάδα, να δημιουργηθούν κέντρα ιατρικής βοήθειας (πριν μας χτυπήσουν οι αρρώστιες), προσωρινοί καταυλισμοί με στοιχειώδη εξοπλισμό (και αστυνόμευση), και συγχρόνως, σε στρατηγικό επίπεδο πολιτικές αποφάσεις πόσους θα κρατήσουμε, ποιούς θα προτιμήσουμε, και πώς θα απελάσουμε τους υπόλοιπους.

    ReplyDelete
  18. Φίλε Γιάννη, όπως είπα και πιο πάνω, προσωπικά δεν με ενοχλεί καθόλου να δηλώνει ο καθένας ό,τι θέλει. Δεν θεωρώ δηλαδή προοδευτικό τον Οικολόγο που δηλώνει άθεος, και απαράδεκτη την Κανέλλη που δηλώνει Χριστιανή. Ούτε με ενοχλεί που κάποιος δηλώνει μουσουλμάνος.

    Αναφέρομαι μόνον και μόνον στην κοινωνική σύγκρουση που κατα τη γνώμη θα είναι βίαια, σύγκρουση πολιτιστική και κοινωνική , για την οποία πρέπει να είμαστε προετοιμασμένοι.

    Δεν μπορώ εγώ να λέω πως επειδή εγώ δηλώνω άθεος (γιατί έτσι έχω το δικαιώμα να αυτοπροσδιορίζομαι), στην Ελλάδα δεν υπάρχουν Χριστιανοί, και για την ύπαρξη των οποίων πρέπει να αδιαφορήσουμε γιατί κατα τη γνώμη μου όλοι πρέπει να είναι άθεοι. Κοινωνικό ρεαλισμό πρεσβεύω.

    ReplyDelete