Sunday, February 7, 2010

Ετυχε ναύλος για τον Κόσμο

Αγνάντευα παιδί τη θάλασσα και ονειρευόμουν. Να δώ τον κόσμο απέναντι από το πλατύ νερό, να αγγίξω άλλες μουσικές, αισθητικές και ανθρώπους. Να μουτζουρώσω τον χάρτη με τα βήματά μου, να διορθώσω συστήματα και αδικίες. Κάτι μ' επνιγε παιδί στη μικρή γενέθλια γή, βρόγχος η ευτυχία μου, πέλαγος τα όνειρά μου. Εμεινα όσο χρειάστηκε. Ηταν η εποχή της Υπακοής.

Κάποτε έφυγα. Με μένος σάρωσα ό,τι βρήκα μπροστά μου, λάφυρο μάζεψα τις εμπειρίες. Σε μέρη άγνωστα και μακρινά, με ανθρώπους αλλιώτικους, άλλων θεών και διαστάσεων. Γλώσσες, θεοί και μουσικές ανάκατα. Ρούφηξα ρυθμούς, ιδέες και φαγητά περίεργα. Αγάπες εξωτικές και μυστηριώδεις. Το διαφορετικό, το αλλόκοτο, το πανάρχαιο αλλά και το καινούργιο. Ξενύχτησα σε περίεργους και ξένους ουρανούς, ρίσκαρα και αναζήτησα, έκανα λάθη, λόξεψα σ' όλους τους δρόμους. Ηταν η εποχή της Αμφισβήτησης.

Φέτος, ξαναγνάντεψα την ίδια θάλασσα. Ο κόσμος απέναντι, γνωστός. Είχα ολοκληρώσει εναν κύκλο ζωής και δεν είχα αλλάξει τίποτα. Ιδια τα όνειρά μου με όλων των άλλων, ίδιες οι αγάπες μου με κείνες των πολλών, ίδιες οι προσμονές μου, οι αγωνίες μου, οι πολιτικοί μου επαναστατισμοί. Και κεί που πνιγόμουνα ξανά, ένοιωσα ξάφνου μια τεράστια ανάσα θαλάσσιας αύρας να με ανασταίνει πάλι, μια τεράστια έλξη προς τη γενέθλια γή, τον ουρανό που κοίταγα παιδί, το κύμα, τις μυρωδιές της νιότης. Κάποια πράγματα έμειναν. Κάποιες αναμνήσεις, κάποια φιλιά, κάποιοι αξιόλογες και συγκλονιστικές στιγμές. Χόρτασα. Και ό,τι δεν βρήκα, σκέφτηκα, θα το επιζητήσω νοητά, λογοτεχνικά, και μουσικά. Aλίμονο, Θεοί! Η εποχή του Συμβιβασμού...

---------------------------------------------
Το μπλόγκ εχει την ανάγκη μιας μακροχρόνιας απουσίας, καθαρτικής και αναγκαίας. Τα επόμενα 20-30 πόστ έχουν ήδη γραφτεί, αλλά τί σημασία έχει. Ας μείνουν κρυμμένα εκει που είναι, σκέψεις σκόρπιες και προσωπικές, ποιός άλλωστε τα έχει ανάγκη... Οταν κάποτε αισθανθώ την ανάγκη να συνεχίσω, θα το κάνω αυθόρμητα. Οπως αυθόρμητα γράφτηκαν όλα οσα διαβάσατε. Σας ευχαριστώ για την τιμή της συμμετοχής σας.

---------------------------------------------
Picture by Locus Publicus, free for public use
Home
---------------------------------------------